استاندار کردستان گفت: شخصیت های تاثیرگذار انقلاب اسلامی از جمله شهید بهشتی مورد هجمه رسانه ای دشمنان هستند و این شخصیت ها باید برای جوانان تببین شوند.

استاندار کردستان: شخصیت دکتر بهشتی برای جوانان تببین شود

به گزارش قدس آنلاین،  اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا سنندج به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند شخصیت هایی مانند شهید بهشتی را به نحو دیگری به جوانان بشناسانند.

وی افزود: امروز بر سر خان پر نعمت حاصل از امامت امام راحل و شهدا نشسته ایم که با باور عمیق و ایمان مثال زدنی دوره‌ای را ثبت کردند که تا ابد برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است.

استاندار کردستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به کارکنان دستگاه قضایی یادآور شد: امروز بزرگداشت شهید بهشتی یک شخص نیست، بلکه بزرگداشت مسیری است که شهید بهشتی ها و مردم بدون ترس از دشمنان و قدرت های بزرگ طی کردند.

زارعی کوشا ادامه داد: شهید بهشتی فقیه و مجاهد نستوه و مظلومی بود که در زمان حیاتش در اوج مظلومیت شهید تهمت‌ها بود.

وی اضافه کرد: ساختارهای اداری و قوای سه گانه ساختارهای مکملی هستند که در کنار هم وظیفه خدمت به مردم و اعتلای کشور و نطام را به عهده دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه قوای سه گانه در عین استقلال در کنار هم، یکدیگر را کامل می کنند، افزود: قوه قضاییه وظیفه اصلی تحقق عدالت را به عهده دارد و از آغاز انقلاب مسیر پر افتخار و تابناک را طی کرده است که سند آن شهید بهشتی است.

زارعی کوشا، شهید بهشتی را گنجینه ای بزرگ توصیف کرد که هنوز برای بسیاری از مردم و مسئولان کشف نشده است فردی که در دهه ۳۰ جلساتی را برای پایه گذاری نطام اسلامی برپا می کرد.

وی اظهار کرد: شهید بهشتی تئورسین و نظریه پرداز عمیقی بود که بعد از ۴۲ سال هنوز بیانات و نگاه بلند او راهگشای مشکلات ماست.

استاندار کردستان ادامه داد: هفته قوه قضائیه فرصتی برای محققان است که برای معرفی این شخصیت بزرگ کار انجام شود که این داشته ها به درستی معرفی شوند.

زارعی کوشا اضافه کرد: تا امروز قوه قصاییه مسیری را طی کرده که شاهد قوه ای خدمتگزار و مردمی و مامن مردم و در کنار مردم بوده ایم.

وی یادآور شد: امروز قوه قصاییه به عنوان نهاد عدالت گستر و تامین کننده امنیت بیش از هر چیر در خدمت مردم و در تلاش برای احقاق حقوق مردم است که دیدار مدیران این نهاد با ۴۰ هزار نفر موید این مطلب است؛ همچنانکه مردم در هر گوشه ای می توانند به راحتی و سهولت با رئیس دستگاه قصا ارتباط بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز دستگاه‌های نظارتی به عنوان مجموعه کمک کننده دستگاه‌های اجرایی هستند و گره گشایی می کنند، افزود: این انسجام و وحدت و برادری گوهری ارزشمند است.

زارعی کوشا با اشاره به اغتشاشات سال گذشته تاکید کرد: لشکر سایبری دشمن فکر می کرد نظام منزوی شده است اما امروز مستحکم‌تر از هر زمانی در حال پیشرفت است ولی دشمن در به در تر از هر زمانی است و با دیپلماسی مبتنی بر عزت با رایزنی رئیس جمهور، یکی از کشورها از برگزاری همایش آنها جلوگیری و در آلبانی هم مورد مواخذه قرار گرفتند.

زارعی کوشا یادآور شد: ما در این نظام همه نوع مسئله ای را دیدیم چه کسانی که تخریب شدند و امروز عزیرتر هستند و چه آنهایی که مسبب حوادث ناگواری در کشور شدند و فرزندان این سرزمین را به شهادت رساندند.

وی ابراز امیدواری کرد گشایش هایی که در عرصه بین المللی در حال اتفاق افتادن است منجر به ساماندهی عرصه معیشت و اقتصاد شود.

یکم تا هفتم تیر ماه (مصادف با شهادت شهید بهشتی) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.